Střední škola technická a dopravní, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace
Učební osnovy
2. ročník
Strojnictví
Spoje a spojovací součástiDotace učebního bloku:
12
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- šrouby, matice, podložky - svarové spoje - pájené spoje - nýtové spoje - lepené spoje |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Člověk a svět práce - používá přesnou odbornou terminologii, tím zvyšuje své komunikativní kompetence |
Součásti pro přenos rotačního pohybuDotace učebního bloku:
10
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- spojovací čepy - spojky |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Člověk a svět práce - používá odbornou terminologii a tím zvyšuje své komunikativní kompetence |
Brzdy a zdržeDotace učebního bloku:
2
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- druhy
|
Převody a mechanismyDotace učebního bloku:
14
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- rozdělení převodů
|
Potrubí a jejich příslušenstvíDotace učebního bloku:
8
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- funkce potrubí
|
Utěsňování součástí a spojůDotace učebního bloku:
1
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- utěsňování pohybujících se součástí
|
Zdvihací a dopravní strojeDotace učebního bloku:
12
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- rozdělení, význam |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Člověk a životní prostředí - posuzuje vliv zdvihacích a dopravních strojů na životní prostředí |
Čerpadla a kompresoryDotace učebního bloku:
5
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- funkce čerpadel
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Člověk a životní prostředí - posuzuje vliv čerpadel a kompresorů na životní prostředí |
Hnací stroje, motoryDotace učebního bloku:
4
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- rozdělení
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Člověk a svět práce - používá odbornou terminologii a tím zvyšuje své komunikativní kompetence Člověk a životní prostředí - posuzuje vliv hnacích strojů a motorů na životní prostředí |